Chidori
 Ranga: A Chakra: 180 Opis: Technika wymaga włączonego Sharingana ! Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, dookoła ręki pojawia się Chakra, która mało kiedy staje się widoczna. Jeszcze większe efekty są, jeżeli ninja ma dobrze opanowaną szybkość. Przy tym ręka staje się czymś w rodzaju miecza. Technika ta jest stosowana tylko w przypadku zabicia swojego przeciwnika. Podczas tego ataku można usłyszeć Wytwarzany dźwięk o dużym natężeniu, podobny jest do świergotu ptaków. W związku z tymi odgłosami ta technika nosi też nazwę Tysiąca Ptaków.
Chidori Sword
 Ranga: A Chakra: 220 Opis: Technika wymaga włączonego Sharingana ! Po wykonaniu odpowiednich pieczęci tworzymy chidori, które w dowolnej chwili możemy wystrzelić jak promieniem świetlbym lub możemy walczyć nim jak mieczem. Techniką łatwo sterować, więc trudno aby nie trafic przeciwnika.
Chidori Nagashi
 Ranga: A Chakra: 280 Opis: Technika wymaga włączonego Sharingana ! Technikę tą stworzył Sasuke, bazując na zwykłym Chidori którego nauczył go Kakashi. Jest to niezwykle skuteczna obrona i atak w jednym. Użytkownik używa Chidori całym ciałem, pokrywając teren wokół siebie silnymi wyładowaniami elektrycznymi. Technika wymaga niezwykle wysokich umiejętności w zakresie kontroli chakry, na dodatek zabiera także bardzo duże jej ilości. Jest jednak na tyle poręczna, że można zaatakować nią kilka, a nawet kilkanaście osób jednocześnie bez potrzeby dokładnej ich lokalizacji (zakładając że znajdują sie oni w pobliżu kilku metrów, czyli w zasięgu techniki).
Chidori Senbon
 Ranga: A Chakra: 20x1 Senbon Opis: Technika wymaga włączonego Sharingana ! Po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci tworzymy w swoich rękach coś jakby senbon, którymi możemy w każdej chwili rzucić. Technika bardzo przydatna w walce na dalekie odległości.
Gian
 Ranga: B Chakra: 110 Opis: Po wykonaniu odpowienich pieczeci kumulujemy dużą ilość wyładowań elektrycznych rochodzących się na około nas w promieniu 500 metrów.
Raikiri
 Ranga: C Chakra: 120 Opis: Prawdopodobnie pierwsza wersja Chidori. Trochę słabsza ale zawsze to coś =) Technika dobrze wycelowana może zabić !
Kirin
 Ranga: S Chakra: 350 Opis: Jutsu polega na zesłaniu błyskawicy z nieba. Efektu tej techniki nie da się opisać. Błyskawica leci a przeciwnik pada.
Raiton Bunshin No Jutsu
 Ranga: S Chakra: 220x1 Klon Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci tworzymy klona identycznego jak my. Jest on prawie nie zniszczalny a kiedy przeciwnik go dotknie to pada, zostaje rażony tysiącami woltów.
Schichuu Schibari
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Po wykonaniu przez nas odpowiednich pieczęci sprowadzamy z nieba błyskawice, która uderza w przeciwnika ogłuszając go na 2 rundy.
Daitopa
 Ranga: D Chakra: 50 Opis: Jutsu polega na wytworzeniu małego wiatru. Dzięki tej technice możemy jedynie przewrócić wroga.
Kaiten Shuriken
 Ranga: C Chakra: 10x1 dysk Opis: Po skumulowaniu chakry natury wiatru i wykonaniu odpowiednich pieczęci zamieniamy powietrze w dyski, którymi możemy rzucać jak shurikenami. Te dyski z powietrza są niezniszczalne i bardzo ciężko jest je zatrzymać.
Mugen Sajin Daitopa
 Ranga: C Chakra: 110 Opis: Ulepszona wersja Daitoppa ! Podmuch wiatru jest dużo większy, ponadto wtłaczamy w powietrze piasek.
Reppushou
 Ranga: C Chakra: 90 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci i skumulowaniu chakry natury wiatru tworzymy promień wiatru (coś jak Chidori Sword), który zmierza z dużą prędkością do celu. Technika mogąca zabić przeciwnika.
Atsugai
 Ranga: B Chakra: 120 Opis: Po wykonaniu przez nas odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust ogromną ilość powietrza, która z wielkim ciśnieniem emanuje w stronę przeciwnika. Technika przydatna w walce z szybkimi przeciwnikami.
Dai Kamitachi
 Ranga: B Chakra: 100 Opis: Potrzebny wachlarz ! Po wykonaniu odpowiednich pieczęci i połączeniu naszej chakry z wachlarzem emanujemy wiatrem, który potrafi sciąć dużą ilość drzew za jednym uderzeniem.
Renkuudan
 Ranga: B Chakra: 180 Opis: Wietrzny odpowiednik Teppoudamy. Używający zbiera powietrze w swoim żoładku, mieszając przy tym je ze swą chakrą, po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu.
Kamikaze
 Ranga: A Chakra: 220 Opis: Technika polega na gwałtownym wypuszczeniu przez nas wielkiej ilości powietrza przez co wszystko co stanie na drodze tej techniki jest rozszarpywane na strzępy. Technika ma duży zasięg i jest bardzo szybka.
Kami Oroshi
 Ranga: A Chakra: 250 Opis: Po skumulowaniu przez nas chakry natury wiatru w naszych dloniach możemy wypuścić w stronę przeciwniką uderzeniową falę powietrza, która rozszarpuje cel na kawałki. Technika efektownie wygląda w połączeniu z Hibrashi, ponieważ tworzymy wtedy ognisto powietrzną falę uderzeniową, którą nic nie zatrzyma.
Tatsu no Ooshigoto
 Ranga: A Chakra: 220 Opis: Technika wymaga wachlarza ! Po wykonaniu odpowiednich pieczęci i skumulowaniu chakry w wachlarzu tworzymy wielkie tornado mogące ściąć las drzew o wielkości 10 km kwadratowych.
Kazekiri
 Ranga: S Chakra: 350 Opis: Po utworzeniu przez nas odpowiednich pieczęci i skumulowaniu chakry natury wiatru, wiatr tnie wszystko dookoła nas w promieniu 15 km. Technika jest szybka i bardzo niezawodna.
Rasen Shuriken
 Ranga: S Chakra: 420 Opis: Aby wykonać to jutsu wpierw musimy stworzyć zwykłego rasengana w naszej dłoni i dodać do niego chakre natury wiatru. Technika bardzo silna, mogąca zabić wielu przeciwników na raz !
Dochuu Eigyo
 Ranga: C Chakra: 10x1 klon Opis: Technika wykonywana przez trójkę ninja z wioski Deszczu. Polega ona na stworzeniu dużej ilości klonów, a oni sami mogą się dobrze ukryć. Tuż przed kontrą na wroga użytkownicy tej techniki mogą ukryć się w cieniu własnych klonów i atakują spod ziemi.
Dochuu Senkou
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: To jutsu pozwala nam chodzic pod ziemią. Kiedy użyjemy Shinjuu Zanshu no Jutsu i będziemy pod ziemią to dzieki temu jutsu mozemy swobodnie się poruszać.
Domu
 Ranga: B Chakra: 110 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci nasze ręce stają się brązowe przy czym są twarde jak skała. Technika działa przez 2 rundy.
Doro Gaeshi
 Ranga: C Chakra: 90 Opis: Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
Doryou Dango
 Ranga: B Chakra: 120 Opis: Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników.
Doryuudan
 Ranga: A Chakra: 150 Opis: Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka
Deryuu Heki
 Ranga: A Chakra: 130 Opis: Jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
Deryuu Jouheki
 Ranga: A Chakra: 250 Opis: Trochę inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegała na stworzeniu ściany obronnej z ziemi. Ta zaś wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wał obronny, o wiele większy i mocniejszy od „poprzednika”
Doryuu Katsu
 Ranga: B Chakra: 110 Opis: Po wykonaniu przez nas odpowiednich pieczęci ziemia na dużym obszarze rozstąpia się, dzięki czemu łątwo jest w nią złapać przeciwnika.
Doryuu Taiga
 Ranga: C Chakra: 110 Opis: Technika polega na wytworzeniu pod przeciwnikiem kałurzy błota dzięki, której łatwo jest się mu przewrócić.
Doton Kekkai • Dorou Doumu Ranga: B Chakra: 160 Opis: Po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci tworzymy w ogoł nas barierę z błota, która w brew pozorom jest bardzo twarda.
Iwa Yado Kuzushi
 Ranga: C Chakra: 50 Opis: Technika polega na wytworzeniu przez nas głazu o wielkości bloku mieszkalnego i rzuceniu nim w przeciwnika.
Retsudo Tenshou
 Ranga: C Chakra: 150 Opis: Technika wywołująca potężne trzęsienie ziemi, powodujące natychmiastową dekompozycję podłoża. Pękająca i załamująca się ziemia może przyczynić się do chwilowej dekoncentracji przeciwnika, robiąc z niego pewny cel. Może także posłużyć do zmuszenia go do ucieczki, aby wpadł w pułapkę. Sama w sobie nie jest bardzo niebezpieczna, chyba że używa się jej w specyficznych, niewygodnych dla oponenta sytuacjach.
Shinjuu Zanshu no Jutsu
 Ranga: D Chakra: 50 Opis: Technika polega na schowaniu się pod ziemią. Nie można co prawda się pod nią poruszac ale tylko osoba z Rinnegan lub Byakugan może nas zobaczyć .
Dai Endan
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Ulepszona wersja Endana. W przypadku tej techniki shinobi skupia w płucach większą ilość chakry i wydmuchuje ją w jednej chwili, efekt techniki jest zadowalający jak na jutsu tej rangi.
Endan
 Ranga: D Chakra: 50 Opis: Po wykonaniu przez nas odpowiednich pieczęci i skupieniu chakry w płucach wypuszczamy małą ilość ognia, która nie jest zbytnio niebezpieczna, lecz dobrze wycelowana potrafi bardzo dotkliwie popażyć przeciwnika.
Goukakyuu no Jutsu
 Ranga: C Chakra: 100 Opis: Głowna technika klanu Uchiha ! Po wykonaniu odpowiednich pieczęci i skumulowaniu chakry w płucach, ninja w jednym momęcie wypuszcza ogromną ilość ognia. Technika może zabić przeciwnika poprzez popażenie.
Gouryuuka no Jutsu
 Ranga: B Chakra: 120 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci i skumulowaniu chakry w płucach, ninja w jednej chwili wypuszcza ogromną ilość ognia, technika podobna do Goukakyuu no Jutsu lecz w tym przypadku ognień przypomina smoka i ilość ognia jest dużo większa.
Haisekishou
 Ranga: B Chakra: 120 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wydmuchujemy gaz na dużą ilość terenu i poprzez strzelenie zębami podpalamy to dzięki czemy całość wybucha.
Hibashiri
 Ranga: S Chakra: 320 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci kręgi z ognia zaczynają optątywać przeciwnika/przeciwników po czym przekształca się w ogniste tornado. Techniki nie da się uniknąć ponad to może ona zabić wielu wrogów na raz.
Housenka no Jutsu
 Ranga: C Chakra: 15x1 Opis: Technika polega na wyplówaniu pojedyńczych płomieni ognia o wielkości dłoni. W tych płomieniach łątwo można ukryć np. shuriken.
Keryuudan
 Ranga: S Chakra: 220 + chakra za Deryuudan Opis: Jutsu można wykonać tylko w polączeniu z techniką Deryuudan ! Po wykonaniu tych obydwu jutsu podpalamy ogniem błotne pociski, które tworzą ognisto-błotne kule. Technika bardzo silna, praktycznie nie ma shinobi, który uciekł by przed jej działaniem.
Kasumi Enbu no Jutsu
 Ranga: D Chakra: 80 Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust łątwo palnego dymu. Aby technika była efektywna warto ten dym czymś podpalić np. Endanem.
Keryuu Endan
 Ranga: S Chakra: 360 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci zbieramy jak najwieksza ilośc powietrza w płucach, w miare wytrzymałośći po czym gwałtownie wypuszczamy w postaci ognia o wielkości dużego bloku mieszkalnego. Technika na tyle silna, że zmiotła by setki ninja na raz, ogien jest tak gorązy, że topi stal bez najmniejszych problemów.
Ryuuka no Jutsu
 Ranga: C Chakra: 120 Opis: Technika polega na wytworzeniu ognistego smoka, który niszczy wszystko co stanie mu na drodze. Jutsu jest efektywniejsze w połączeniu ze stalową linką.
Zukokku
 Ranga: B Chakra: 150 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci i skumulowaniu chakry w płucach wypuszczamy ją w postaci wielkiego płomiienia ognia, który potrafi spalić las o wielkości 10 hektarów.
Akahigi • Hyakki no Souen
 Ranga: S Chakra: 350 Opis: Technika polega na przywołaniu ze zwoju sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Dzieki tym lalkom mozemy spokojnie w pojedynke zniszczyć jeden kraj. Lalki kontroluje się za pomocą sznurków z chakry wypuszczanych z naszej prawej piersi.
Amagumo
 Ranga: B Chakra: 110 Opis: Przed rozpoczęciem tego jutsu, przyzywamy wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Przecinamy go i wylatują z niego tysiące mniejszych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później otaczają przeciwnika.
Amaterasu
 Ranga: S Chakra: 380 Opis: Technika wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Technika polega na wytworzeniu czarnego ognia, który wsysa wszystko co stanie mu na drodze (nawet sam ogień). Ten czarny ogień jest tak potęrzny, że gdy urzyjemy go na przeciwniku to umiera on po jakiejs minucie.
Ankoku Ijutsu
 Ranga: A Chakra: 180 Opis: Ankoku Ijutsu jest medyczną techniką, polega na wytworzniu ostrych jak brzytwa węży z chakry, którymi bardzo łatwo sterować. Dzieki tej technice można walczyć lub operować. Po operacji takimi wężami nie ma zadnych śladów na ciele.
Arijigoku no Jutsu
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Technika polega na wytworzeniu pułapki z piasku, która zapada się w głąb ziemi wciągając przeciwników. Podobnie do ruchomych piasków.
Sharingan Soufuusha Sannotachi
 Ranga: C Chakra: 50 Opis: Technika specjalizująca się tylko wśród członków klanu Uchiha. Osoba wyrzuca trzy Windmill Shuriken, do których przymocowana jest linka. Gdy ta jest w locie, z łatwością można nią kierować we wszystkie strony. Linka zataczając łuki, jednym pociągnięciem ręki może z łatwością przybić ofiarę do jakiegoś obiektu. Ten wtedy nie ma się jak poruszać. Technika jest efektowna w połączeniu z Katon Ryuuka no Jutsu.
Baika no Jutsu
 Ranga: D Chakra: 50 Opis: Specjalna technika opanowana przez klan Akamichi'ch. Pozwala to na zmianę rozmiarów swojego ciała, w dość krótkim czasie. Niestety zużywa to dużą ilości kalorii. Zdolność ta jest niewrażliwa na wszelkiego rodzaje ataki związane z ciśnieniem powietrza.
Bakuretsu Koinu
 Ranga: C Chakra: 110 Opis: Nasz piesek robi swoją replike, gdy przeciwnik się zbliży ona wybucha a z jej środka wylatuje całe mnustwo kunai.
Bakusui Shouha
 Ranga: B Chakra: 350 Opis: Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzymy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła. Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia. W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości. Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry. Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić.
Baikou NinJutsu
 Ranga: D Chakra: 20 Opis: Bardzo prymitywne jutsu. Gdy się do czegoś schowamy, lub za czymś przy pomocy tego jutsu stajemy się bardziej niezauważalni.
Bubun Baika no Jutsu
 Ranga: B Chakra: 110 Opis: Technika polega na powiększeniu wybranej części ciała (np. nogi, ręki), a nie tak jak w przypadku Baika no jutsu całego ciała. Technika opanowana jedynie przez klan Akimichi.
Bunshin Bakuha
 Ranga: A Chakra: 100x1 Klon Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci, ninja tworzy doskonałego klona, który po zniszczeniu go przez przeciwnika lub zdetonowaniu przez nas wybucha. Siła rażenia tego jutsu jedt ogormna.
Bunshin no Jutsu
 Ranga: E Chakra: 10x1 Opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Chakra Kyuuin Jutsu
 Ranga: C Chakra: 50 Opis: Technika polega na zabieraniu chakry przeciwnikowi. Aby to się udało, potrzebny jest fizyczny kontakt. "Zabrana" chakra nie staje się jednak własnością użytkownika.
Chakra no Ito
 Ranga: A Chakra: 150 Opis: Ninja tworzy nić z chakry jednym jej końcem otacza swoje serce, a drugim serce przeciwnika. Następnie wyciąga swój organ. Jeżeli osoba stosująca jutsu, ściśnie lub zmiażdży swoje serce, z organem przeciwnika dzieje się to samo. Przy tej technice, obie osoby giną.
Chakra no Mesu
 Ranga: A Chakra: 230 Opis: Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Chikatsu Saisei no Jutsu
 Ranga: A Chakra: 280 Opis: Do tego jutsu jest potrzebnych pięciu medycznych ninja ! Kiedy jakaś osoba ma zniszczone tkanki to dzieki tej technice mozmey ja uzdrowić. Tworzymy kwadrat gdzie w każdym rogu staje medyczny shinobi i przesyła medyczna chakre to środka. W środku jeden medyczny ninja steruje całym procesem.
Chou Baika no Jutsu
 Ranga: A Chakra: 320 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci i zjedzeniu kapsułki, nasze gabaryty ciała powiekszają się dzieki czemu wielkością dorównujemy Gamabuncie.
Chou Chakra Rasengan
 Ranga: S Chakra: 550 Opis: Ostatnia znana odmiana rasengana! W tej wersji dwoje ninja łączy swoją chakre tworząc wielki rasengan. Rotacja tego Rasengana jest ogromna.
Choujuu Giga
 Ranga: B Chakra: 110 Opis: Jedna z „artystycznych” technik Saia. Po namalowaniu atramentem na zwoju jednej bądź kilku bestii chłopak zamienia je w sztuczne obrazy, tak aby zwierzęta wyglądały jak żywe. Ich rozmiary znacznie rosną i mimo wszystko są one całkowicie materialne, dlatego też potrafią atakować bądź zmylić przeciwnika. Po zniszczeniu takiej bestii zamienia się ona z powrotem w kałużę czarnego atramentu.
Chou Oodama Rasengan
 Ranga: S Chakra: 650 Opis: Jedna z najlepszych wersji rasengana. W tym przypadku rotacja jest o wiele większa niż w przypadku Chou Chakra Rasengan a wielkość tego jutsu jest większa niż koło do traktora.
Daibakufu no Jutsu
 Ranga: A Chakra: 190 Opis: Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
Daibakuryuu no Jutsu
 Ranga: B Chakra: 150 Opis: Kiedy przeciwnik jest w wodzie tworzymy w nim tornado, które masakruje przeciwnika.
Daijurin no Jutsu
 Ranga: A Chakra: 120 Opis: Zamieniamy swoją ręke w drewno przy czym możemy ją wydłużać w postaci drzewa.
Daisan no Me
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników.
Doku Kiri
 Ranga: B Chakra: 120 Opis: Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Doku Kiri Jigoku • Baribari Hyaku Renpatsu
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Potrebne są lalki Karasu i Kuroari. Kukły otaczają przeciwnika, jedna z nich rzuca w niego bomby dymne a druga atakuje go senbon.
Edo Tensei
 Ranga: S Chakra: 250x1 ciało Opis: Do tej techniki potrzebujemy ciał. Gdy mamy ciała możemy je poświęcic aby przywołać shinobi świata ninja, którzy odeszli z tego świata.
Fakumi Hari
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Technika polega na wyplówaniu z ust zatrutych senbon.
Fushi Tensei
 Ranga: S Chakra: 850 Opis: Dzięki temu jutsu raz na 6 miesięcy na forum możemy zmienić swoje ciało dzięki czemu mamy jego umiejętności.
Fuubaku Houjin
 Ranga: C Chakra: 20x1 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wyplówamy z ust wybuchające kule.
Fuuma Ninken • Zanbatou
 Ranga: C Chakra: 80 Opis: Dzieki tej technice nasze umiejętności w władaniu bronią podnoszą się pięcio krotnie.
Gamagakure no jutsu
 Ranga: C Chakra: 50 Opis: Dzieki tej technice mozemy ukryć się w każdej płynnej substancji.
Gamaguchi Shibari
 Ranga: A Chakra: 150 Opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Kuchiyose • Gamamise no Jutsu
 Ranga: B Chakra: 150 Opis: Dzięki tej technice przyzywamy żabe, która moze się maskować, ponieważ zamienia się w dom. Na pierwszy rzut oka technika moze wydawać się dziwna ale zapewniam, ze taka nie jest.
Gamayudan
 Ranga: B Chakra: 120 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci wypuszczamy z ust łątwo palny olej.
Gokusamaisou
 Ranga: B Chakra: 180 Opis: Dzięki tej technice tworzymy wir z pisaku, który wciąga wszystko co na nim stanie.
Goshokuzame
 Ranga: A Chakra: 230 Opis: Technika efektywna tylko w wodze. Tworzymy wodne rekiny, którymi możemy w pełni manipulować.
Gousuiwan no Jutsu
 Ranga: S Chakra: 350 Opis: Dzięki tej technice nasza siła wzrasta dziesięcio krotnie. Stajemy się bardziej muskularni.
Gofuu Suika no Jutsu
 Ranga: S Chakra: 350 Opis: Jutsu działa tylko w połączeniu z Hanharyu. Tworzymy wodno-powietrze tornado o ogromnej sile.
Gyorai Shin
 Ranga: C Chakra: 100 Opis: Dzięki tej techncie atakujemy przeciwnika tysiącami igieł.
Haaremu no Jutsu
 Ranga: C Chakra: 50x1 Opis: Dzieki tej technice tworzymy klony i zamieniamy je w nagie kobiety.
Hahonryuu
 Ranga: B Chakra: 180 Opis: Technika wiru wodnego. Po wykonaniu odpowiednich pieczeci tworzymy poprostu wir wodny. Technika efektywniejsza w polaczeniu z Fuuton: Rasengan.
Hari Jizou
 Ranga: A Chakra: 110 Opis: Jutsu polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Haryuu Mouko
 Ranga: B Chakra: 180 Opis: Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Ze śniegu powstaje wielki tygrys, który zamarza w lód. Technika podobna, ale silniejsza od Suiryuudan no Jutsu, Suiton, w której powstaje smok z wody.
Henge • Kongounyoi
 Ranga: S Chakra: 110 Opis: Po przyzwaniu króla małp, zamieniamy go w diamentowy kij, Jedną z najlepszych broni w świecie shinobi.
Henge no Jutsu
 Ranga: E Chakra: 10 Opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
Hikarakuyou
 Ranga: C Chakra: 120 Opis: Dzieki tej technice mozemy praktycznie z wszystkiego zrobić broń.
Hirashin no Jutsu
 Ranga: S Chakra: 320 Opis: Dzieki temu jutsu mozemu pojawić się w każdym miejscu.
Hitei Mushou [img]http://i41.tinypic.com/v83jat.jpg[img] Ranga: B Chakra: Technika polega na wyplówaniu z ust bardzo cieniutkie igły.
Hitokugutsu
 Ranga: C Chakra: 50 Opis: Technika polega na przyzwaniu swojej lalki/lalek.
Hokage Shiki Jijun Jutsu • Kakuan Nitten Suishu
 Ranga: S Chakra: 320 Opis: Technika polega na przyzwaniu 11 filarów, które wysysają chakre np. Bijuu. Dzięki tej technice można je kontrolować.
Houmatsu Rappa
 Ranga: A Chakra: 210 Opis: Wodny odpowiednik Ryuuka no Jutsu. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy duzo ilsoc wody pod wielkim cisnieniem.
Hyourou no Jutsu
 Ranga: A Chakra: 220 Opis: Jutsu polega na wytworzeniu kolców z lodu. Po dotkniienciu rękami ziemi kolce tarasuja duzy obszar terenu.
Ikadzuchi no Kiba
 Ranga: D Chakra: 30 Opis: Technika polega na sprowadzeniu małego pioruna na przeciwnika.
Izakuchi no Utage
 Ranga: D Chakra: 50 Opis: Technika polega na małym porażeniu prądem przeciwnika.
Inyu Shometsu
 Ranga: S Chakra: 320 Opis: Kiedy użyjemy tej techniki tuż przed śmiertelnym atakiem, nasze komórki odradzają się i powstają nowe.
Itsukaku Hakuegei
 Ranga: S Chakra: 250 Opis: Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu.
Iwa Nadare
 Ranga: C Chakra: 110 Opis: Jutsu polega na zdetonowaniu słabych klonów.
Jagei Jabaku [img[http://i42.tinypic.com/11t3m3a.jpg[/img] Ranga: B Chakra: 110 Opis: Przyzywamy węże, które oplątują przeciwnika i trzymaja go tak. Technika działa na 8 metrów.
|